لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

امروز رفتم سینما فیلم درباره الی دیدم

با سلام و خسته نباشید دوستان عزیز ساعت 7 شب با دوستانم رفتیم سینما سپیده فیلم درباره الی با زیر نویس فارسی برای ناشنوایان گذاشتند دیدیم واقعا خیلی لذت بردیم این فیلم درباره الی خیلی بر من تاثیر گذاشت من به آقای اصغر فرهادی و گروه بازیگران و دست اندرکاران را تبریک میگویم و خسته نباشید میگویم واقعا خیلی عالی بود بازهم میخواهم دوباره این فیلم را ببینیم و سیر نمیشوم.  من از سازمان بهزیستی کشور و سینما سپیده و انجمن خانواده ناشنوایان را خیلی تشکر میکنم از اینکه خیلی زحمتهایی کشیدند بسیار سپاسگزارم.

فیلم‌های سینمایی با زیرنویس فارسی برای ناشنوایان اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: با افتتاح طرح سینما برای همه، ناشنوایان از هفته آینده می‌توانند فیلم‌های روز سینما سپیده را با زیر نویس فارسی تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، اکران فیلم‌های سینمایی روز با زیرنویس فارسی برای استفاده ناشنوایان روز چهارشنبه در سینما سپیده افتتاح می‌شود.
با افتتاح این طرح که به همت بنیاد آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بهزیستی کشور انجام می‌شود، ناشنوایان و خانواده‌هایشان می‌توانند فیلم‌های روز این سینما را در سانس ساعت 7 روزهای پنج‌شنبه با زیرنویس فارسی تماشا کنند.
در مراسم افتتاحیه این طرح که روز چهارشنبه انجام می‌شود ناشنوایان و خانواده‌هایشان برای نخستین بار فیلم سینمایی "درباره الی " ساخته "اصغر فرهادی " را در محل سینما سپیده با زیرنویس فارسی و به طور رایگان تماشا می‌کنند.
ارائه سی‌دی فیلم‌های سینمایی در شبکه محصولات فرهنگی با زیرنویس فارسی نیز از جمله اقدامات دیگری است که از سوی این بنیاد، برای استفاده ناشنوایان در حال انجام است.
انتهای پیام/ر


داستان واقعی


تو این دنیای نامردیه دختر نابینا بود که یک دوست پسر داشت. دختر دوست پسرشو خیلی دوست داشت. بهش می گفت : اگه من 2 تا چشم داشتم واسه همیشه باهات می موندم.

یک روز یه نفر پیدا شد که چشمهاشو داد به دختر.

دختر وقتی تونست دوست پسرشو ببینه ٬ دید که اونم نابیناست.به پسر گفت دیگه نمی خواهمت ٬ از پیش من برو!

پسر وقتی داشت می رفت لبخند تخی زد با اشک گفت :

مواظب چشمهای من باش.

پایان.

مظالبهای جالب ( ادامه مطلب)

1- مشخصات فیلم تازه گلشیفته فراهانی

2-ده نکته خارق العاده در مورد مایکل جکسون نمیدانستید.

لطفا ادامه مطلب کلیک کنید.متشکرم.

ادامه مطلب ...