لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

روز تولدم ۳ مرداد ۱۳۸۷

با سلام و خسته نباشید.روزنامه بانی فیلم روز دوشنبه 14 مرداد 1387 نامه مرا چاپ شد .و از روزنامه بانی فیلم خیلی تشکرمیکنم.

بانی فیلم دوشنبه 14 مرداد 1387

سلام این عکس هدیه تهرانی خودم پیداش کردم هیچ سایت ها و وبلاگها این عکس را ندارند

حتما بنویسید منبع از www.ladansahraei.blogsky.com

خیلی متشکرم.

hedieh tehrani

 ماهایا پطروسیانبهنوش بختیاری

پانته آ بهرامرویا نونهالی

 

با سلام و خسته نباشید دیروز ۳ مرداد روز تولدم بود خیلی

خسته بودم آپ نکردم ببخشید اما دیروز خیلی خیلی خیلی

خوشحال بودم بخاطر ۴نفر دوستانم رویا نونهالی و پانته آبهرام

و ماهایا پطروسیان و بهنوش بختیاری به یاد من بودند بمن مسیج

 دادند  اصلا انتظار نداشتم و از رویا و پانته آ و ماهایا و بهنوش خیلی

تشکرمیکنم و برایشان آرزوی موفقیتی میکنم و خیلی دوستشان

 دارم و انشالا زحمتهایشان را جبران میکنم.

رویا نونهالی :

لادن جان تولدت خیلی خیلی خیلی مبارک . به امید

 روزهای خوش برای شما خانوم مهربون.

 

پانته آ بهرام :

تولدت مبارک خانوم قشنگه.

 

ماهایا پطروسیان:

سلام عزیزم تولدت مبارک سلامت  و شاد باشی.

 

بهنوش بختیاری:

تولدت مبارک عزیزم خوش باشی.

 

اما حیف شد پارسال

هدیه تهرانی بمن اسمس میداد ولی امسال مرا فراموش کرد

خیلی دوست داشتم هدیه بمن تبریک میگه ولی حیف شد

میدونم سرش شلوغه و ناراحته بخاطر استاد خسرو شکیبایی

هست.من از هدیه جون میخوام به سینما برگردد و بازی ادامه

بدهد.مادرم برام سو پرایزر کرده روز تولدم برام دستگاه

 چهارکاره ای (پرینتر - فکس - کپی - اسکنر )خرید دستش

درد نکنه مرسی.

و یکی از دوستانم پریا خانوم طرفدار باران کوثری هست آدرسش:

http://www.nazaninman.blogfa.com/

به یاد من بود واقعا ازش خیلی تشکرمیکنم اصلا فکرنمیکردم

بهم تبریک میگوید پریا جون مرسی دستت درد نکنه خیلی

خوشحالم کردی انشالا جبران میکنم ماچ

و از سایت کلوب همه دوستانم بمن پیام دادند خیلی خوشحال

 شدم واقعا شرمنده هستم و دست همه درد نکنه مرسی

آدرس کلوب من این است:

http://www.cloob.com/name/eavin

میتواند اددم کنند و از همه خیلی تشکرمیکنم.

امروز شنبه ۵ مرداد هست انشالا باید برم خانه سینما

فیلم سینمایی هامون نمایش میدهند و هم مراسم دارد

.اما نمیدونم ورود عموم آزاد هست یا نه؟اما مرادعوتم کرد

 باید برم اونجا چون اونجا مخصوصا هنرمندان سینما و تلویزیون هستند.

دوم مرداد تولد شقایق فراهانی و پگاه آهنگرانی هستند

چون شقایق دوست من نیست خیلی دوست دارم باهاش

 آشنا میشم و به گلشیفته زنگ زدم از طرف مرا بهش تبریک

 بگه گلشیفته و مادرش از من تشکرکرد خیلی ممنونم.

و هم دوست عزیزم پگاه آهنگرانی عزیز بهش مسیج دادم

و هم حرف زدم و از من خیلی تشکرکرد و خیلی خوشحال

 شده بود قربونت برمش.

بازهم ببخشید جمله اشتباه و تند تند نوشتم عذرخواهی

 مرا بپذیرید.و برایتان ارزوی موفقیتی میکنم.به امیددیدار