لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

برگزیده نخستین جشنواره فیلم محله ۱۲آبان سال ۱۳۸۵

 

من تابستان 1385 به کلاس آموزش فیلمنامه نویسی –

تصویربرداری-کارگردانی استادانم آقای محمد یادگاری و

آقای محمد حدادی فارغ التحصیل سینما هستند دوره سه ماه

را گذراندم واولین فیلم کوتاه 137 ثانیه ای "حسرت " با

همکاری شهرداری برای نخستین جشنواره فیلم محله ساختم

 دراین فیلم نویسنده و دستیارتصویربرداروکارگردان بودم.

 در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۸۵ در جشنواره نخستین فیلم محله

 با اهدای تندیس زرین جشنواره به جوانان تهرانی به پایان

 رسید.این مراسم در فرهنگسرای هنر باحضور احمد نوریان

 معاون امور فرهنگی-اجتماعی شهرداری تهران- رجبی معمار

 مدیرشبکه پنج سیما وسینماگرانی همچون کمال تبریزی –

خسروشکیبایی- رضابابک -حمید جبلی -کیومرث پوراحمدو

محمد رحمانیان برگزارشد. مراسم اختتامیه جشنواره فیلم محله

 که با هدف کشف استعدادهای درخشان نوجوان وجوان وبا

رویکرد توسعه محله ای وارج نهادن به هویت محلات طی

137 روز به اجرا درامد روزپنحشنبه با حضور هنرمندان

برجسته کشور وبا تجلیل از فیلمسازان برتر برگزار شد.

نخستین جشنواره فیلم محله که به همت شهرداری تهران

برگزار شد دارای دو بخش بود در بخش نخست آن به آموزش

 4هزار نوجوان وجوان علاقه مند به فیلم سازی محلات در

سه سرفصل کارگردانی تصویربرداری و فیلمنامه نویسی

توسط فارغ التحصیلان رشته سینما ومعرفی شده از سوی

انجمن سینمای جوان ایران اختصاصی داشت.بخش دوم

جشنواره نیزشامل تولیدفیلم توسط دانش آموختگان بود که

 دراین بخش200فیلم با دوزمان137ثانیه ای وفیلمهای کوتاه5

 دقیقه ای به صورت مستند وداستانی وتجربی تولید شد و

پس از بازبینی فیلمها1370 اثربرای شرکت در بخش اصلی

 جشنواره که کارگاه های تولیدی نخستین جشنواره فیلم محله

 بودبه بخش مسابقه راه یافت. همچنین از بین فیلمهای آزاد

که توسط مراکزگوناگون تولید وبه دبیرخانه جشنواره ارسال

 شد39 اثرانتخاب ودرصف داوری قرار گرفتند ودرپایان

4اثرازبخش آزاد و6اثرازبخش کارگاه تولیدی توسط هیات

داوران برگزیده شدند وهیات داوران نخستین جشنواره فیلم محله 

 دو جایزه ویژه نیزازسوی ستادبرگزاری جشنواره به

یک مادرشهید (بازیگریکی ازفیلمها) و جایزه ویژه تنها

فیلمساز ناشنوا (لادن صحرایی) که فیلم حسرت را ساخته اهدا شد.

منبع از:روزنامه های بانی فیلم-اعتماد-همشهری-جام جم-

سایتهای مختلف و...

 

نظرات 13 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:39 http://albalo.blogsky.com

سلام دوست شب بیدار
نم دونم من اینطور میبینم یا فونت ها این نوشت خیلی درشته واقعا
اگه ممکنه یه خورده ریز ترش کن چون خیلی درهم شده
ممنون میشم
اخه منم شدم یکی از خواننده ها وبلاگ قشنگت
شاد باشی

امیر یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 http://www.108.blogsky.com

لادن صحرایی عزیز ممنون که به وبلاگ من اومدید.
و باعث افتخار بنده هست که میزبان شما بودم.

صدف یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 http://www.cloob.com/name/100f

سلام و درود فراوان
آنکه چشمان تو را اینهمه زیبا می کرد کاش از روز ازل فکر دل ما میکرد یا نمیداد به تو اینهمه زیبایی را یا مرا در غم عشق تو شکیبا میکرد
امیدوارم همیشه پاینده باشید

نیلوفر دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:02

لادن جان سلام
تبریک می گویم
واقعا تو افتخار خانواده صحرایی هستی
من دختر مریم دختر عمویت هستم
همیشه موفق باشی

تهمینه قدرتی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:32

سلام لادن جان عاشقتم خیلی دوستت دارم افتخارمیکنم باشمادوست صمیمی هستیم روز آَشنایی من و شما ۱۷ سال پیش یادش بخیرهمیشه به یادتم وسلام مرابه مادرت برسون هیچوقت مرا فراموشم نکن خیلی دوستت دارم تا ابد بوووووس

کلوپ لادن صحرایی دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:34

سلام ای عشق من بی تو میمیرم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم از طرف عاشقان لادن صحرایی محبوب من

مهرداد دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:51 http://marzielove61.persianblog.ir

سلام
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما
امیدوارم همواره شاد و خندان باشید
با تقدیم یک سبد گل و صدها سبد آرزوهای خوب برای شما

محمدرضا دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:55 http://mvmgroup.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم که به وبلاگ ما سر زدی
اگر مایل به تبادل لینک هستی سر بزن

ابوالفضل سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:39 http://www.leila-abolfazl.blogfa.com

سلام لادن جان . بهت تبریک میگم بخاطر موفقیت هایی که بدست آوردی.انشاءالله که از عشقت به لیلا جون مثل من ذره ای کم نشه.

فائقه چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:35 http://www.leila-akhareshi.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟ تبریک میگم بهت امیدوارم که همیشه تو کارهات موفق و پیروز باشی
خوش باشی بای

پرچین(مریم) چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:03

سلام لادن جان
خیلی خیلی این موفقیت رو بهتون تبریک میگم
انشاللا همیشه موفق باشید
تویه کلوب طرفداران شهاب حسینی خواسته بودید بهتون سر بزنم
در پناه حق

محمد صحرائی ( پسر عمو حاجی ) جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:13 http://mmg.blogfa.com/

سلام لادن جان

من به تو افتخار میکنم
تو نام صحرائی را بزرگتر نمودی
انشالله بیشتر موفق شوی و خدا یارت

محمد رضا صحرائی

محسن رستگارمقدم پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:15 http://deafmashhad.ir/studio

سلام لادن خانم
تبریک میگم بهت امیدوارم که همیشه تو کارهات موفق و پیروز باشی
من کارگردان ناشنوا هستیم در کانون ناشنوایان خراسان رضوی(مشهد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد