لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

عکسهای فیلم سالاد فصل و مستند کدام استقلال وکدام پیروزی

سلام اینم فیلم سالاد فصل کارگردانی فریدون جیرانی در کنار

لیلا حاتمی عزیز بازی کرده بودم وهم مسئول لباس کارکردم.

خیلی دوست دارم دوباره درکنار لیلا حاتمی همبازی میشم آنشالا.

این مستند کدام استقلال و کدام پیروزی کارگردانی مسعود ده نمکی

حضور داشتم.

عزیزانم حتما وبلاگم عضو شوید تا منتظر خبرجدید باشید.متشکرم.

نظرات 11 + ارسال نظر
کامران شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:41 http://albalo.blogsky.com

اتفاقا من همین چند روز پیش فیلم کدام استقلال کدام پیروزی رو دیدم . شما خوب بازی کردید و من تحت تاثیر قرار گرفتم . موفق باشید و امیدوارم به زودی در فیلم های دیگه هم بازی خوب شما رو ببینم .

صفورا هنرمند شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:17

قربونت برم لادن جان.... تو خیلی خانومی. جیگرتو بخورم من

دلقک شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:02 http://clown.blogsky.com

سلام مرسی به ما سر زده بودی
خوشحالم با یه هنر مند اشنا میشم ،‌از ظاهر وبلاگت خوشم اومد سر فرصت میام حسابی بهت سر میزنم فعلا

صدف یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 http://www.cloob.com/name/100f

سلام دوست خوبم
وبلاگ بسیار زیبایی داری
امیدوارم موفق و موید باشی

سمیرا یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 http://samira17.blogfa.com

سلام عزیزم
چه عجب بعد از یک سال پیدات شد خوشحالم که دوباره اومدی

یک دروغ ممکن است دنیا را دور بزند و به سر جای اولش برگردد؛ ولی در همین مدت یک راست هنوز دارد بند کفش‌های خود را می‌بندد تا حرکت کند. مارک تواین

سعید چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 http://srpdeaf.blogfa.com

لادن خانم سلام من تازه با شما آشنا شدم از طریق وبلاگ ارتباطی در ضمن من رو دوست خود بدانید چرا که من هم ناشنواهستم من در یکی از نوشته هاتون خواندم که شما با خانم پوری بنایی هنرمند قدیمی ارتباط داشته اید من خیلی به ایشان علاقه دارم چطور می تونم با ایشان تماس داشته باشم لطفا ْ منو راهنمایی کنید ایشان با مرحوم فردین در فیلم سلطان قلبها همبازی بودند در ضمن خانم لیلا فروهر نیز در زمان بچگی در این فیلم بازی کردند من عاشق این فیلم هستم سلطان قلبها رو تا حالا ده ها بار دیدم و حدود ۵۰ تا از فیلم های فردین رو دارم همانطور که شما به خانم فروهر علاقه دارید من هم به مرحوم فردین بسیار علاقه دارم در ضمن لینک تان را در وبلاگم قرار می دم حتما به من سر بزنید
موفق باشی راستی خانم پوری بنایی یادت نره

فائقه چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 http://leila-akhareshi.blogfa.com

سلام لادن جان من تازه وبلاگ نازت رو دیدم و تازه فهمیدم که تولدت ۳ مرداد بود تولدت مبارک و من واقعا به تو عزیز ایرانی افتخار میکنم خوش باشی بای

مینا ... سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:54 http://www.gonjeshkelat.blogfa.com

سلام
من فیلم کدام استقلال کدام پیروزی رو ندیدم ولی دوست دارم ببینم
سینمای ما به وجود کسانی مثل شما افتخار می کنه
وبلاگ کاملی داری و خیلی لذت بردم
موفق باشی لادن خانوم ...

دنیا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:58

سلام لادن جون وبلاگت خیلی خوب بود موفق باشی عزیزم مرسی

سلام دنیا جون مرسی لطف دارید لطفا بیشتر خودتان را معرفی کنید خیلی ممنون میشم به امیددیدار

مینا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:38

لادن عزیز تو عزیز منی. من هر دوتا کارت رو دیدم عالی بود .انشاالله هر روز بهتر از دیروز باشی. تو فیلم سالاد فصل که دست لیلای گلم رو گرفتی و با زبون ایما اشاره گفتی دوستش داری منم با همون زبون بهت میگم دوست دارم گل قشنگم

سلام مینا جون مرسی لطف دارید لطفا بیشتر خودتان را معرفی کنید خیلی ممنون میشم به امیددیدار

مبینا از تهران پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 00:32

تو دوست هیچکس نیستی فقط دلت میخواد پز بدی ظاهرا هر کی هم تولد و مهمونی دعوتت کنه میری اینو از بچه ها شنیدم . چرا اینقدر مغروری؟؟ من خیلی شنیدم که شما مردم و هنرمندا رو اذیت میکنید امیدوارم درست نباشه و خودت رو اینقدر نگیری

برات متاسفم داری بازهم توهین میکنی.کی گفته از هنرمندان رو خیلی اذیت میکنم معلومه خودت به بازیگران رو خیلی اذیتش کردی.حواست جمع باشه.خودت احمق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد