لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

لادن صحرایی ناشنوای هنرمند

اخبار در مورد لادن صحرایی

درسهای ده گانه زندگی

درس اول 

من خود را از اعتیاد داشتن به امنیت ،حساسیت واقتدار رها می کنم.

این اعتیاد کردها مرا تشویق
می کند تا بکوشم به زور بر اوضاع زندگی ام تسلط یابم.

درس دوم

در می یابم که اعتیادهای غالب بر قلمرو ذهن من ،چگونه توهم درباره

دنیای متغیر مردم واوضاع پیرامون توهم ایجاد کند.

درس سوم

من به استقبال فرصتهای خطرناک زندگی می روم چونکه شناخت

امتیازهایم را به من ارائه می کند، اعتیادهایی که بایدازالگوی احساسی خود بزدایم.

درس چهارم

همیشه به یاد دارم اکنون وهمین جاازهرآنچه لازمه خوشبختی است،

 برخوردارم.مگرآنکه اجازه دهم خواسته ها وانتظاراتی که برپایه گذشته

 بی جان یا آینده خیالی است ذهن مرا آلوده کند.

درس پنجم

اکنون مسئولیت هرآنچه تجربه می کنم رابه عهده می گیرم ،زیرا

این برنامه ریزی ذهن من است که اعمال من وتاثیر واکنش های

 اطرافیانم بر من راتعیین می کند.

درس ششم

من اکنون ودراین مکان خوشتن را کاملا می پذیرم وآگاهانه آنچه

احساس می کنم و
می اندیشم،می گویم وانجام می دهم(حتی احتیاجات عاطفی خودرا

لازمه حرکت به سوی کمال می دانم.)

درس هفتم

من قلب خود رابه روی همه افراد جهان می گشایم ومشتاقم

عمیقترین احساساتم رابه آنها ارزانی دارم ،زیراهرگونه پنهان

داشتن عواطف مرادر توهم جدایی ازدیگران نگاه می دارد.

درس هشتم

مشکلات دیگران رابادلسوزی مهرآمیز درک می کنم، بدون آنکه

 عواطف خود را درگیرمشکلات آنها(که منظور رشد درونی ایشان

 بوجودآمده است) بسازم.

درس نهم

هنگامی که هماهنگ وتمرکزهستم، آزادانه عمل می کنم ودر

صورت امکان از ارتکاب هرگونه عمل به هنگام ناراحتی بدون

دانش وآگاهی گسترده ،اجتناب می ورزم.

درس دهم

من همه کس وخویش راموجودی روبه بیداری می یابم که در

اینجاحضور دارد تابه سطوح متعالی آگاهی ازعشق دست یابد.